marți, 1 octombrie 2013

Să ne rugăm să fim ceea ce a intenționat Dumnezeu să fim!

Sigur că mai întâi se întâmplă să vedem imperfecțiunile soților noștri. Nu știu cum se face ca toată suferința noastră se datorează lor. Dar astăzi să ne oprim un pic din tumultul gândurilor noastre și să ne vedem pe noi, care sunt ultimile mele gânduri cu privire la soțul meu, vorbele mele, acțiunile mele?
             Să facem un plan de rugăciune:






Luni 

- să caut Fața Domnului, să studiez Cuvântul;
- să-mi caut desfătarea și fericirea în Isus;
- să mă rog, să comunic cu Domnul;
- să mă ajute Dumnezeu să îl văd pe El în soțul meu.

Marți

- să-mi respect soțul;
- să am grijă de soțul meu (Proverbe 31:23);
- să am încredere în el;
- să fiu o soție pe care să se poata baza (Proverbe 31:11);

Miercuri

- să mă ajute Domnul să-mi zidesc casa indiferent de circumstanțe (Proverbe 14:1);
- să fim drăgălașe și iubitoare mereu chiar dacă ne-a rănit (Proverbe 5:19);
- să ne ajute Domnul să fim gata să le împlinim nevoile, să nu manipulăm;
- să ne învețe Domnul să iertăm ori de câte ori e nevoie;
- să ne elibereze de supărare

Joi

- să ne ajute Domnul să le oferim har;
- să îi înțelegem;
- să îi încurajăm, să le spunem pe nume calităților lor;

Vineri
- să ne ajute Domnul să îi vorbim doar de bine;
- să le fim credincioase;

Exact așa poți continua lista de rugăciune, fii binecuvantată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu